فروشگاه اینترنتی - خرید پستی ارزان

فروش اینترنتی ، خرید اینترنتی ، فروش ویژه

فروشگاه اینترنتی - خرید پستی ارزان

فروش اینترنتی ، خرید اینترنتی ، فروش ویژه

خرید ادکلن بولگاری,فروش بولگاری من این بلک,ادکلن بولگاری ارزان


توضیحات بیشتر و تصاویر را می توانید مشاهده کنید.. شما عزیزان می توانید یکی از با کیفیت ترین ادکلن بولگاری را به صورت کاملا تضمینی از فروشگاه اینترنتی شاپ ماپ خریداری کرده و هزینه آن را پس از دریافت کالا پرداخت کنید.

قیمت ادکلن :فقط 65000 تومان

خرید پستی

برند بولگاری ۱۳۰ مین سالگرد شروع خود را با عطر و ادکلن بولگاری من این بلک (Man In Black) جشن گرفت .این عطر از سلسله عطرهای بولگاری من می باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد .چهارمین نسخه فضای متمایز تری نسبت به نسخه های قبلی دارد و از رایحه ای گرم و تلخ و تند برخوردار می باشد .

شیشه این عطر ظاهر خود را بر پایه نسخه بولگاری من اکستریم حفظ کرده ولی با این فرق که تلاش شده با رنگ سیاه و طلایی حس گرما و تندی آن را به مخاطبانش منتقل کند.

در نت اولیه این عطر نمونه های ادویه ای و رام وجود دارد و در نت میانی گل مریم و زنبق به همراه چرم خودنمایی میکنند و در نت پایانی چوب گایاک , تونکا و لوبان رایحه عطر بولگاری من این بلک به پایان می رسانند .



حجم: ۱۰۰ میلی لیتر
دسته‌بندی: مردانه
نوع رایحه: گرم
طعم: شیرین
فصل استفاده: فصل سرد
ماندگاری: ۷ تا ۸ ساعت
رایحه پایانی و اصلی: بنزوئین ، لوبیا تونکا ، چوب گایاک



ویژگی های اصلی کالا

نام کالا : عطر بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی) Bvlgari Man In Black
کیفیت عالی و ماندگاری بالا
عطر گرم , تند
رایحه پایه: بنزوئین
عطر مناسب برای استفاده روزمره
هدیه بی نظیر و ماندگار برای مردان

قیمت ادکلن:فقط 65000 تومان

خرید پستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی